Tuesday 11 December 2012

skip hop animal backpack

 gara2 tgk budak sekolah pakai bag sekolah..aku pun teruja nak beli kana nak aku bag, walaupun syhmi blum beso..tp aku teruja sgt nak belikan die bag hehehhe... bile servey2 n tgk2 kt intenet...  aku ternamapak bag budak2 jenama SKIP HOOP...  bile search2 rupa2nye bag ni keluaran daripada US.... comel2 ade gambar2 haiwan hihihi...so aku pun ape lagi la search la cri terjumpa satu laman web ni. mmg paling murah n berpatuttan la bag  ni dgn harga die .. diejual rm49 siap pos... tu pundah dikirakan mahalkan... takut dgr.. kecik2 dah pakai bag mahal2 kan. dulu aku pakai bag biasa je siap koyak lagi.. akyu servey2 kt orglain nye blog harga die jual rm 90 keatas makk oii mahalnye..


http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3713123918305989831#editor/target=post;postID=9149243733058942076

so far aku pun oder bag ni,  hrmm animal penguin..nk tgk x?? jap ek..
 ye yeah barang bag syhmi dah smpi.. ibuny epulak yg excited

 pos gun apos laju lagi 3 hari smpi, coz org yg jual ni kt sabah ke sarawak ek lupa la.. die amik terus dari US.. kena tungu punya la lama
 tu dia bag  skip hoop syhmi.. penguin comel x?
 tgk tu dpt bag terus pakai ek...
 xsabar die ye... insyallah dik..mudah2an jadi org  cerdik pandai ye diekk..

 KIP HOP penguin


ade lagi mcm2 jenis haiwan..  comel2 kan-)



No comments:

Post a Comment