Thursday 1 November 2012

ruStica looks like..

 salam..
 bercerite mengenai  hiasan rumah.. wa.. teruja aku hhihihi.. (macam pandai sangt aku ni ek) sikit2 ade la.. by the way aku mula la jatuh cinta dgn  bidang ni interior design.. ok gak.. tu pasal la gaji  seorg interior design mahal kan... bukan senang kerja die kan huhuhuhu.. dalam pada uma aku siap , aku pun plan ape nak bautdgn uma aku ni.. mak aku ckp kena beli perabot adoiihai.. dengan duit  seberapa.. xpela.. akudahulukan yg wajib je dulu hihihi...lg2 dh nak raya ni adoii.. pining, penat kesana sini  survey2 perabot terbaikk..for sure perabot rustica ni mmg terbaikk, cik abg aku tgk sekali trus die suak n berkenan, daripada furniture LORENZO..
hrmm apepun jom layan gamabr rustica n kedai rustica ;-

 haii.. tgk la saya ibu,rambut serabai  hihihihi..

tengok tu xreti diam die-)

nasib x tarikk pasu bunga yg cantikk tu

penat la..duduk kejap la

ye yeahh.. dpt baloon

puas serve n pusing2x.. inila my taste.. kulit.. tp klo fabrik lagi lawa.. dh tgk kt lorenzo tp  jenis mcm ni fabric tp takut kotor la klo fabrik..

nila die manager sale  ANGEl nama nye lemah lembut orgnye, suka senyum..kalo terangkan  kan panjang lebar  tu..

tgk tu syhmi siap  guling2 lagi kat rustica.. apedaaa..


 tgh kira2 brape kena bayar..
 ni die resit bayaran..siap dpt sampul lagi hihiih..lawa kan

 dpt air botol lagi cap RUSTICA..

 ni la meja  yg aku suka.. segi empat tepat laa x?

 ni la set yang aku  pilih n beli hehhe.. lether sofa warna black.. berat gak nak angkat..simple kan.. ade bagi free bantal rustika lagi
 tgh nak buat  full settelment.. syhmi  xgerak2 tgk ayah..
 sign jgn xsign tau ayah..
 salah satu servis RUSTICA, ade borang  SATISFACTION SURVEY FORM.. cayala..
 tgk tu ayah dgn syhmi dah rasmikan dulu huhuhu..ibu kemana pulak ek???

No comments:

Post a Comment