Monday, 5 November 2012

ulu tiram Water park..

salam..

 sempena raya haji qurban  thn ni  bersambung pulak dengan sabtu n ahd, so  boring2 kt uma aku amikla masa g   bawak budak2 jalan2 main air hehehe..nk bawak ke pantai atau sungai takut bajir n ujan lebat pulak, bahaya budak2  nk mandi.. so langkah selamat  kiteorg g jela Ulu tiram water park kat  giant today ulu iram.. not bad la tmpt ni okla jgk.. sejuk, berakon, landai, airnye cetekk n xkotor airnye.. dalam pada nak pegi tu xbnyk yg kiteorg bawak makanan  bawak yg mne ade je.. bwak sarapan bihun, air oren  itu je hihihihi...kebetulan pilih g sini sebab tiketnye murah la berbanding g legoland n sunway lagoon.. utk  wekend   adult = rm 12,  child = rm 9..
 mari kite sama2 saksikan gambr yg disnap oleh cik ya dgn keadaan basah kuyup myup ni hihihi..:-
anggota yg terlibat..

blom masuk lagi syhmi dah takott..

 seronoknye main air ye dikk

 syhmi xnak xnak......... tolong!!!..

 tgk tu si pika smpi xkelip2 mata main air ye..

 ati2 pelampung syhmi tu , nnt pecah pulak hahahha

 bergambar sebentar di kaca yg  dipecahkan oleh org hahahhah,hah baru terang..nmpk lobang idung

 sape la yg amik gambo ni.. cik ya la ni xpro lgsung..



 rendam righttt..

 sampan  senget pun sempat senyum2 kambing erk..

 tarikk kuat2 syhmi.. i`m so scare...

  di bawah sotong kurita gergasi..

 i`t mine itik gembo2x..

dah siap nk balik, tengok kejap  tamil dance.. syhmi diri tegaknye sblh cik usop..xingat ibunye yerr.