Sunday, 2 December 2012

Motor GP Sepang Oct 2012

 HAi... we were back again...
 hrmmm kali ini aku nk cerite pasal  motor GP yer... ni  xsemene2 aku kena ikut pulak cik abg..yela faberet die... yg suka kan motor besar... xpasal2 aku pulak tersangkut suka kat motor besar hehhehhe... masa aku g tu  siap aku amik cuti lagi ari isnin..saja sambil jalan2 kt kl..bnyk gak tmpt aku pg..tp xcukup masa nak soping la pulak... tula klo ikutkan  nafsu aku   alamatnye semingu la bercutii dok soping. tp dek kerna  kerja cik abg aku yg terlalu sibuk terpaksa la cuti sikit2x...
 hrmmm.. xpela janji I  lap u muah muah....  hrmm xbnyk yg aku boleh amik gambar la, kebetulan ujan teramat la lebat..sian syhmii... kepenatan dgn kna ujan lagi.. xpela sayang... tp nampaknye syhmi pun minat dgn permotoran ni  hihihihi

okla xnak cerite banyk..kite layan  gambar2 yg disnap ni ye...xbanyak pun, xsmpt g booth2 motor yg lain disebabkan ujan terlalu lebat huhuhuh

 
syhmi makan ape tu... makan jajan abg ye dikk-))

ayah nak sikit eh..

cayang ibu bucukk2 dahpenat ye sayang huhuhuh.. sian die..

tgk ayah ye..

tgk tu ibu senget2x...,masam je muka ayah

senyum sengih  cina 2tu.. suka la tu

motor idaman ayah..bile la dpt ni?/

ramainye org kat booth KAWASAKI  ni...

syhmi tdo..sian die penat...ujan pulak tu lebat selebatnya..

ms ni ujan  makin lebat... racing di stopkan xsmpi 20 pusingan..sekali die  ngepeng..perhhh  mmg best..terangakat

nampak x ujan lebat sana tu???

hai helli... ade camera la.. boleh x heli tu amik gmbr aku  x erk??

tu dia ramainye penonton..ni mesti minat gile kat motor kan  ngee~~~       

okla smpi cni je entri kali ni, on the next motor GP aku pasti pgi lagi.. dah jatuh cinta kat motor GP ni up`s... nanti cik abg marah pulak hihihih..okla


babai~ ~.. c u nxt time