Sunday, 21 July 2013

Rahsia kebahagian rumah tangga

As salam..

Amin ya Amin...  muncul lagi aku hehehe.. di sempena bulan Ramadhan ni aku, mula2 sekali aku nk wish la selamat berpuasa,, hah posa x kalian.. posa jgn xposa heheheh... hrmm kl akli ni lain drpd yg lain aku nk cerite, sempena bulan baik hari baik ni aku nk konsikan bersama tip2  dan doa2 kebahgianan rumahtangga... Aku pun berharap dgn uma tangga aku  jgk bahagia hingga ke syurga.. AMIN.. ya Allah... sebelum tu cube tgk gmbr katurn ni.. sweet je kan-))
sweet kan.... bahagia je tgk  kartun ni-)))

tgk tu kartun ni  siap tari menari lagi, xpe sebab katun ni laki bini , xsalah kan!!!!
tula dalam berumah tangga bany k pekar kite kan akongsikan,  bersama2 susah senang melayari bahtera dgn pulak disulamkan dgn anak2 yg comel2 ..wahhh bahagia gitu, aku jgk berharap mcm tu
, kla kite layan2 doa2 utk kebahagian suami isteri kejap yek. saje nak kongsi kt kawan2..

nak lebih lanjut cube tgk  link ni:-
doa2..
1) http://arabmykrk.com/islam-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/doa/doa-doa-untuk-kebahagiaan-rumahtangga-suami-isteri-anak-soleh-solehah.html#.Ueyrr9hNH1U
xlupa jgk petua2 dan tip2 kebahagiaan Amin..
 2)http://demibahagia.com/doa-pengasih-rumahtangga/

kla tu je entry kali ni, klo ade kwn2 nk kongsikan, insyallah boleh la.... hehheh...