Wednesday 19 September 2012

open house uma ku & birthday lovely son chami

dar....

 kejap je raya tau2 dah abis,masa aku tulis ni dah abis raya hehehhe..lmbt nk tulis tgk kerajinan  kikiki... pada 9 hb 9 2012 ari ahd..telah selamat aku mengadakan majlis open house kata org putih bsaha melayu nye rumah terbuka tau majlis makan2x..sekali aku buat birthday syhmi yg ke setahun hehhehe.. mmg nk buat tp asik xsempat je..sibukla katakan yela mne xnye dari pindah uma pastu raya perhhmmg bz giler..xde ms nak rehat2x..penat den... akhirnye termakbul gak  doa aku nak  buat waalupun telah lama aku rancang..alhamdulilah.. dptla jgk aku kongi rezeki dgn sedara mara, kawan2 sedara2..sayang semuanyae... thanks coz sudi dtg ek..okla ni ade sikit gmbr smpt aku snap hihiihi..layan yek-))

balai makanan.. warna biru laut.. sukaaa warna ni..

muka baru pas bgun tdo..alo lo..sianye die
kek birthday chmi indulgence colah by secret receipy yummyX..
tu dia..  sedikit  coklat cakes smpena birthday syhmi-))












comil x kek chami,kek kanak2x..



nak potong kek tdo pulak zzzzzzzzzzzzzz...
wa.. ramainy meriah..xcukup tgn nk  layan
dtg jugak abg n kakak ipar jauh dari KL
dik@ tgk2x amik la astu..malu2x ek hihiihi
mmg aku suggestkan browiens coklatni sodapp!! lembut n coklatnye sejukk

yummy cupckes oder dari nyumnyumcupcakes..



 nangis melalak alallalalla uwekkkks..
tgk tu kawan ibu peace no War yeah!!


fruit tart..sedapp sejuk n ranum fruitnye very the delicous..
kawan ibu lagi.. tgk tu syhmi dah pakai baju tdo.. tp masih naughty@ lg year-))

No comments:

Post a Comment