Wednesday 19 September 2012

idul fitri raya 2012 bersamaan 1433H..

hai asemekom...

ni nk cerite sikitla pasal raya..perh mmg penat,  by the way rya kli ni aku ssambut kt umamak mentua dulu..bukanny ape aku suka bray akt cni sebab leh konvoi dgn sedara abg  xsilap 6 uma rasanya..best!!!. bnyk gak la leh collect duit raya syhmi hiihihi..bile ray akedua pg aku trus balik kg  mak aku  pulak.perhh penat giler rasanay..malam smpi je trus rehat2  adoiii...bnyk pulak nk ceite jom layan gmbr kt bawah ni hahahhah zarppppppppppp...ssss

bersama mak mentua






nila mak mentua aku tgh bagi duit raya hiiihi.. nak jugak..

 ibu n syhmi yeah2x.. encem kan       
 tgk tu xreti diam...gigit karang bru tau..
        pilih2x.. dik bunga api...


 tu dia main mercun  merddeka punya hahahha..lawa kan



uma kawan abah..dijamu dgn sate lg..

 raya sakan  uma  jiran kt  sibol..


 brya uma  arwah makcik kt Ledang segamat

gmbo sekuarga, tgk muka syhmi tu.. xmalu hahhah..

No comments:

Post a Comment