Thursday 9 August 2012

mood niaga COme aGain...TUdunG baWaLLLL...

hai...

lama kite xtulis yea-)) bertemu kembali sempena ramadhan.. posa x arini???alhamdulilah n syukur kerna diberikan nikmat & kesihatan   dpt berpuasa dibulan yg mulia ni.. hrmm berckp pasal topik yg aku post tu.. ttg tudung bawal...klo nk tau aku dari dululg zaman muda2 dulu hehehhe suka adgn tudung bawal tu pun tau bile aku duk kelantan..mak oii lawa2 tudung die... mmg cantik xrugi beli walaupun mahal..ahaks..

ok next  nak ikut kan perancangan dgn abg aku dah lama nak niaga..maklumla  aku ni mmg suka berniaga selain memasak hihihihi...bile terkenang zaman ms sekolah dulu,aku jgk peniaga hehehhe.. niaga kecil-kecilan mcm niaga  aiskrim,  kacang pedas yg mak aku buat mmg laku  coz sedap tu-) hehhee..n paling aku xlupa  dulu aku penah jual...  nak tau x? heheheh.. cube teka korang  hehheh.. jual buah rambutan la.. ms aku sekolah rendah..aku jual murah2 je   jual 3 biji rm0.10 mmg berrebut bdk2 kt sekolah ms tu..laris mcm goreng pisang panas=))) alamak rindunye zaman sekolah..


nk dikutkan pun aku penah gak sambung minat aku ni ms kt U, nk tau ape die?? jual topup kredit telepon mcm2 la maxis la celcom la.jual kecil2lan je maklumla xde duit ms belajar..terjual la sikit disamping aku kena tipu ms jual topup ni ..mmg give up n terhenti trus niat aku nk niaga, pas tu ade gak aku niaga port puri dgn housemate aku ms konvo kt poli..perhhhh... mmg manis kenangan ms ni.. laku gila aku jual.. aku collect dgn kwn sorang rm10 je, bila pas abis jual kira2 mmg untung 2 kali ganda..alhamdulilah-))

ni pulak  tahun 2012. mak oii dah lama tu,  niat niaga mmg ade n dah lama dirancangkan, diatas sebab tertentu jd la lambat hehhehe, bile aku gtau abg aku lg la die  bg semangat.. nk tau ape die aku niaga???? niaga tudung bawal ler.. terengg.... hrmmm so far okla, mula2 tgk mcm xde sambutan tp bile tnya kawan2 n jual secara oFFline  ade sambutan la jgk.alhamdulilah.. bukannye ape tdg bawal ni klo nak ikutkan mmg mahal, ade gal yg jual rm60 n rm100 lebih..uii takut dgr..
  ni tudung yg kawan aku jual tu..lawa kan-))

hage tudung je dh mcm tu...utk itu aku jual  n amik dari kwan aku sikit je xsilap 10 helai je dulu saje nak test maket huhuhuhu.. kebetulan pulak sebelum tu ade kwan aku die ni mmg penjual tdg bawal terlaris  kt fbokk.. selut la dgn die  muda lgi dah ade 3 agen... orgnye mmg baik n peramah...-)), die suh aku amik gmbr die n tolong jualkan... hrmmm okla... tp klo nk tgk album die  tdg2 yg die jual mmg lawa.. suka harga pun lawa leh kasi terangkat tu????? huhhehhehehhe...



 ni tudung yg aku jual lawa x?merah menyala dan biru  balck,cantik sulam die kan??


tudung2  yg aku amik dari kawan-) cantik belaka deh ..mari2X.. tp  ni ade yg xde huuhuh

bile aku jual ni ade gak kawan 2yg tnya xde tudung lain ke?? aku jwp boleh nak oder lg tp kne tungu sebab tudung ni kena jahit sulam..amik ms sikit la.. n insyallah design n citarasa tudung bawal lain msih dlm perancangan aku..-)) insyaallah...doakan yea-))

okla bye2 tu aje ttg mood niaga asalam...

No comments:

Post a Comment