Tuesday, 26 February 2013

moved to opis baru... kemas( Part 1)

hai dah lama aku xentry kan..hahaha.. ade lebih kurang setahun ke, hrmm mcm dah lama dah kan..xpela..ni pun dah lama xupdate disebabkan kesibukan aku pindah opis n  kebetulan kt opis xde intenet.. hrmmm,.. apeleh buat sabar jela..

msuk je bulan 12 2012, kite org semua satu opis seksyen kewangan dah kena sedia kemas2 opis. hrmm rasa sedih la jgk sebab dah nak kena pindah..xbestnye..opis  skrg ni dekat dgn CS, klo time rehat je g jln2 cs.. tp nnt kt opis bru xbestla..xde ape yg nak pg.....tp xpela trime jela..
okla bnyk pulak aku ni celoteh,jom layan2 gmbr2 kami berkemas...
tgk tu  puan iza,sibuk die ngemas2 fail, walaupun tgh sarat ngandung... sian die..

buat kotak besar tu..

angkat fail pun senyum erk...-))

sempat lagi aku berposing hahahhaha..cun x???

cewahhh..buat2 bz dgn kerja la tu  uwekks..

nmpk tu  botol air ku rm2.00 tp tahan smpi sekarang

sepahhnye  tmpt saya...

waa... gmbr syhmila  jd cover kat fbok  ibu,... boleh jeling2 tgk syhmi

sebahagian  alatulis n perkakasan

nmpk x gmbr kenangan induksi aku ngee~~..

calender 2012... xbuang lagi..bnyk kenangan

nila partition tmpt kerja ku..

sempat lagi aku amik gambr  liff,nak naik tekan  no. 23 yek..

 nila partition2  pembahagi kawasan tmpt kerja aku dgn kawan2 dah siap packing, tingal nak angkut jer...