Friday 21 June 2013

salam perpisahan..

hrmm dah berkurun agaknye aku xupdate blog aku yg xlawa ni .. hrmmm.. up`s lupa nk bg salam, asalamualaikom.... dgr x org di luar sana, kuat ni aku jerit ... eh apela aku ni menjajau pulak.. kla tajuk entry kli  ni ialah  perpisahan dengan  opis mate aku. walaupun xbpe rapat  tp die duk sebelah aku je... akirnye dpt gak die naik pangkat kt jhr.. CONGRATE en naz...
ni nk cerite sikit la  ttg gamabr yg aku amik  utk ari terakir  die kt sekseyen aku.. pg tu en naz belanja kami semua kt restoren zz tulang kt JKR jalan Mahmodiah...pas tu balik opis snapla gambar sikit2 heheh pakai hpon aku yg xcangih mangih tu, kla jom layan gambo2 yg telah aku snap...

tu die en Naz yg berdiri tegak bersebelah dgn org ke-2 opis aku..
tu die aku yg dah gemok mmok... sempat gak bergambo kt depan wall opis aku hahaha.. cantik x?

tu die   iza yg sentiasa ketawa hahahhah.. sbgai kenang-kenangan..

ape pun..  all the best utk en naz.. slm perpisahan...
kla tu je utk entry kali ni.. babai2....

No comments:

Post a Comment