Wednesday 4 April 2012

gugur janin...

http://www.hmetro.com.my/articles/2012040404185520120404041855/Article
 



*# terkedu aku baca harian metro arini mengenai gugurkan janin bayi..lanats terus rasa sebak n sedih pun ade.. apakah dosa  janin itu  digugurkan.. ingin die menitip kasih sayang ibunya, ingin di emelihat dunia yang penuh dengan warna warni ini, blum pun sempurna pun sifat dan  bentuk ku, aku telah dibuang...
sedihkan....

kalo la aku xsanggup.. terus akuteringat ms aku berslain kan syhmi dulu.. mayallah sakitnye tuhan yang tau. dan aku sebagai hamba Allah yag lemah   n kecilnya  diri ini  berasa syurkur kepada - NYA diberikan zuriat.. alhamdulilahh..

tapi tapi kenapa ye, org lain sangup buang n gugurkan janin tersebut, ade yg dah ckp sifat , ade yg belum.. masyaallah.. sedihnye.. rs mcm xboleh je kau cerita panjang ttg  kes ini.. jauhkan la aku ya Allah daripada pekara2 yang xdiingini.. AMIN...

1 comment: