Tuesday, 13 March 2012

syhmi demam..(((


alkisahnye...
btul syhmi nak masuk 9bln die demam lagi, sian die rasanye ni kali ke 2 di edemam teruk, masa die panas badan tu, ari ahad kat uma nenek die kat bp, bgn je tdo trus  kepala die panas, cuakgak aku.. ptg tu trus balik jb. o the way balik jb tu, abg aku singah la parit sulung farmasi nak beli kan ubt demam, tp  org yg kat farmasi tu ckp xboleh beli ubat klo bby bawah 1 thn.. aii peliknye aku,, sebelum ni boleh je. tp xtau la skrg ni cmner..pastu samapi je jb.. bdn syhmi makin panas. aku trus bagi die ubt demam  gan tuam kepala die. esknye dah kurang sikit aku hntr la uma kak intan
tp bile aku amik syhmi je panas giler bdn die.. gellisah aku..aku bincang gan hsbn bwak balik kg nak mintak urut gan air die..(saje aku nak tukar bawak g urut dulu sebelum g klinik) alhamdulilah syhmi demam kali ni xla lama sgt cuem 4 ari je. tp pas tu bile dah kebah panas die, muka gan bdn die kuar ruam2 merah2.. sian diesamapikan takut aku.. tp pas tu selang 2-3 ari terus baik.. alhamduliah  syukur sgt2.. cepat sihat & ceria ye dikk.. ibu sayang syhmi tau Muaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.. semoga syhmi menjadianak yg pintar, soleh  dan encem selalu AMIN..............