Monday, 21 May 2012

tired in weekend..

jumpa lagi .. da darr... hehheheh, alkisahnye hujung mingu yg memenatkan.. hahahhah...sri sabtu aku duk je kt uma, ngemas2  masak je kt uma hehehhe...ari ahdnye aku sempat la kemas uma n bilk depan  pasang gerobok yg beso kedabak keh3x...pas tu cik abg boleh pulak ingt nak g jemputan kawin makcik die.. ingt kan kiteorg xnak g tp die nak g jgk...penat tu, dah la keje akaun die xsiap.. hrmmm..nak xnak ikut gak perintah rajaku hehehhe.. kul 2 lebih cik abg pecut laju g bp uma makcik abg..lawa pengantinye...samapi je kiteorg trus bedal makan nasi minyalk, lpo nye pasal hahahha... tula kemas pasng goboknye pasal sampai lupa nak makan.. pas tu balik je hntr mk mentua,sempatla mandikan syhmi kejap.. pas tu pulak ujan  dgn guruhnye.bile reda around kul  5 .30 tu balik la kiteorg , g tgk langir kt bp MK CURTAIN lawa2 turambang mata. sebenrnye tujuan kedua g bp ni ialah kiterog nak pilih kain lgsir heheheh..kla tu.sekali tgk xde yg berkenan, gla tgk kt  air itam..furhhh..mmg lawa2 n mahal2 tu..adoii..bnk yg aku suka xdela, abisla, mahal la.ade yg hgney semeter cecah rm80.00.mak oii.. last2 pusing ulang alik samapaikan penat, yg syhmipulak tido mstu , sian sayang syhmi hehheeh....last2 bile ade cina tu dielebarkan kain linng tu namapk cantik sgt.. hahahhah.. trus saya nk, bile dikira2 makk oii RM1 ++.. adoii, lari bajet tu...tu aku mintak2 kurang xdpt gak.. hrmm hampeh.. aku nak tukar lgsir murah sikit , cik abg xnak pualk..adoiii..ikutkan jela ..hrmmmm..diam xdiam dah kul 10lebih, sian cina tu samapi penat dialayan aku hehhehe..lapo die sebenarnya, samala gan kteorg mmg lapo giler...so pas tu bentijap makn.pasmakan trus balik samapi je uma kul 12 lebih....